Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij MTC Oosterhout? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 013 - 222 5 000.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:00
woensdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 19:30
vrijdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

De Waard 5e
Oosterhout 4906BC
Route

Patiëntervaringen

4443 reviews · ⭐ 9.0 gemiddeld

kort maar krachtig

alles was goed en werd vrij snel geholpen met de tijd die ik had afgesproken en het feit dat ik de dag daarvoor maar mn afspraak had gemaakt. alles was goed en verliep goed met de afspraak.

Deskundig en vriendelijk

Altijd een goede behandeling en een vriendelijk woord.

Heel fijn!

Ondanks dat ik heel erg opzag tegen de behandeling ben ik erg goed begeleid door assistentes,narcotiseur,en tandarts zal deze kliniek dan ook bij iedereen aanbevelen.

Prima

Xxx

Goed

Werd gelijk geholpen met een vulling die er uit was gekomen en gelijk een nieuwe vulling erin gedaan super

Altijd uitstekende service, vriendelijk personeel

Zeer tevreden over MTC Tandheelkunde. Altijd vriendelijke medewerkers, professionele behandelingen en goede service. Er wordt rustig de tijd genomen om alles uit te leggen en je voelt je welkom. Een fijne praktijk waar ik met vertrouwen naartoe ga.”

Prima

Deskundig vriendelijk menselijk

ieder halfjaar een goed deskundig consult

ieder halfjaar een goed deskundig consult

Goed

Goed en vriendelijk geholpen

begrip en rust

hier ben je een persoon, ze weten waarom je er bent, ze hebben de tijd, begripvol en ondersteunen je.

Goed en met zorg behandeld

Ik was niet gelijk aan de beurt ,toch nog 20 minuutjes later dan gepland . Dat is het enige minpunt, verder goed advies gekregen over de eventuele nabehandeling van mijn klacht.

Op tijd, alles uitgelegd en prima tandartsen

Op tijd en ze hebben de behandeling uitgelegd. De tandarts is vriendelijk en kundig.

Prima mondhygiëniste behandeling gehad .

Goed.

Snel, vriendelijk en correct behandeld

Zie boven

zeer goed behandeld

Vakkundig en klantvriendelijk personeel top

Altijd tevreden

Ik kon al jaren bij deze tandarts, en nog nooit problemen gehad. Toevallig afgelopen week een verstandskies laten verwijderen, mijn vorige 2 verstandskiezen ergens anders laten trekken op verwijzing en dat was verschrikkelijk. Hier voelde ik mij op mijn gemak en maakte mij geen zorgen.

Vriendelijk geholpen en goed tips/advies gekregen!!

Ik heb geen verdere aanvullingen.

Keurig geholpen

Gen pijn gehad

Prettige sfeer

Prettige sfeer je wordt goed gerustgesteld en heel vriendelijk

Vriendelijk en niet veroordelend

We zijn na 4 jaar weer heel vriendelijk ontvangen. Goed geïnformeerd en goed te plannen.

Goed

Goed

Prima ervaring zoals altijd

Goed op tijd, vriendelijke benadering, kundig behandeling

alsof je terecht komt in een warm nest....

het voelde vertrouwd en kwam zeer professioneel over. Ik ben geholpen door tandarts Bart. dit vermeld ik er even bij aangezien ik de beste man onderaan niet kan aanvinken.